ارتباط از طریق تلگرام :)

سایبان کالسکه ای

تا به حال به داشتن یک سایبان کالسکه ای برای مغازه خود فکر کرده‌اید؟ پیش از این درباره‌ی لزوم یک سایبان مغازه سخن گفتیم. از معیارهای انتخاب سایبان خوب هم برایتان نوشتیم و این که یک سایبان برقی مغازه تا چه حد می‌تواند حتی بر روی سودآوری آن هم مؤثر باشد. ویژگی‌هایی را برشمردیم که بیشتر فنی بودند، اما به راستی، زیبایی یک سایبان مغازه از ضروری‌ترین نکاتی است که باید برایش تصمیم گرفت.

یکی از انواع سایبان مغازه، سایبان کالسکه ای است. این نوع سایبان با سازه‌ای آهنی شکل می‌گیرد. حالت باز شده‌ی سایبان کالسکه ای به صورت یک‌چهارم دایره است. سایبان کالسکه ای مغازه به دلیل شباهت آن به سایبان کالسکه‌های قدیم، به این نام شهره شده است.

 

مزایای یک سایبان کالسکه ای

یکی از ویژگی‌های این نوع سایبان مغازه، حالت کلاسیک آن است که برای برخی مشاغل خودش می‌تواند نوعی امتیاز به حساب آید. برای مثال، سایبان کالسکه ای برای مغازه‌هایی که نوع معماری و طراحی آن‌ها به شکل قدیمی است، بسیار مناسب و جذاب است. همچنین، مغازه‌هایی همانند گل ‌فروشی، کافی ‌شاپ، طلا و جواهرات، آنتیک فروشی و … نیز با سایبان کالسکه ای جلوه‌ی خوبی می‌یابند.

اگر در انتخاب جنس و طرح یک سایبان کالسکه ای دقت شود، از این نوع سایبان مغازه برای مشاغل مختلف و حتی مدرن می‌توان بهره برد.

 

محدودیت‌ها و شرایط ویژه‌ی انتخاب یک سایبان کالسکه ای

باوجود زیبایی سایبان کالسکه ای، باید این را در نظر داشت که در برخی مواقع و با توجه به شرایط محیطی که مغازه در آن واقع شده است، بهتر است از انواع دیگر سایبان مغازه برای به دست آوردن حداکثر کارایی استفاده کنیم. به طور معمول از سایبان کالسکه ای برای ایجاد سایه‌هایی کوتاه استفاده می‌شود. این سایبان‌ها برای پنجره‌ها خیلی مفید می‌باشند. همچنین، اگر شرایط نورگیری و نوع مغازه به صورتی است که می‌خواهید دید ویترین بهتر باشد، ممکن است با یک سایبان کالسکه ای به صورتی زیبا به این هدف خود برسید.

به مانند دیگر سایبان‌ها، سایبان کالسکه ای را نیز می‌توان -و بهتر است- از نوع سایبان برقی انتخاب کنیم. شکل سایبان برقی کالسکه ای نیز مشابه نوع معمولی آن است. فقط در سایبان کالسکه ای برقی، موتور و تجهیزاتی برای کنترل آن به سایبان اضافه می‌شود.

به خاطر شرایط اسکلتی سایبان کالسکه ای باید بر روی کیفیت ارائه شده توسط تولیدکننده‌ی این نوع سایبان مغازه حساس‌تر باشید. به ویژه اگر سایبان برقی مورد نظرتان باشد، این حساسیت نیز مضاعف خواهد شد. کیفیت تولید یک سایبان کالسکه ای باید به گونه‌ای باشد که با باز و بسته شدن آن، اسکلت سایبان شکل خود را از دست ندهد و زیبایی خود را حفظ کند.

 

جنس پوشش سایبان کالسکه ای

اگر تمایل دارید که طرح خاصی بر روی پوشش این سایبان چاپ شود، بهتر است جنسی را انتخاب کنید که کیفیت چاپ بر روی آن بالاتر است. این بالا بودن کیفیت چاپ تأثیر زیادی بر زیبایی نهایی سایبان خواهد داشت.

پوشش سایبان مغازه علاوه بر زیبایی بصری، باید دارای دوام و مقاومت کافی در برابر شرایط جوی نیز باشد. برای انتخاب نوع پوشش سایبان مغازه می‌توانید از مشورت با فروشنده‌ای منصف نیز بهره ببرید.

 



لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید