ارتباط از طریق تلگرام :)

سایبان مغازه فنری و کالسکه ای

سایبان مغازه فنری

سایبان مغازه

یکی از شیوه های تبلیغات محیطی استفاده از سایبان مغازه تبلیغاتی است. کاربرد ویژه آن در سر در فروشگاه ها و مغازه ها می باشد که نه تنها محصولات را در برابر بارندگی، سرما و گرما محافظت می نماید، بلکه تأثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب و معرفی محصولات دارد. سایبان فنری شیک ترین و زیباترین جایگزین برای سایبان مغازه های قدیمی می باشد، زیرا به هنگام جمع شدن هیچگونه فضایی اشغال نمی کند به همین دلیل برای هتل ها و فروشگاه ها توصیه می گردد. در ضمن هم به صورت مکانیزه (موتوری) و هم دستی ارائه می شود.

«سایبان آریا» با دارا بودن دستگاه های پیشرفته و کادری مجرب و متعهد آماده همکاری با کلیه کارخانجات، برندها، شرکت ها و موسسات با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.

 

سایبان مغازه کالسکه ای

سایبان مغازه

یکی از شیوه های تبلیغات محیطی استفاده از سایبان مغازه تبلیغاتی است. کاربرد ویژه آن در سر در فروشگاه ها و مغازه ها می باشد که نه تنها محصولات را در برابر بارندگی، سرما و گرما محافظت می نماید، بلکه تأثیر بسزایی در جذب مخاطب و معرفی محصولات دارد. «سایبان آریا» با دارا بودن دستگاه های پیشرفته و کادری مجرب و متعهد آماده همکاری با کلیه کارخانجات، برندها ، شرکت ها و موسسات با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.



لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید