ارتباط از طریق تلگرام :)

شرکت سایبان آریا ( سایبان مغازه )

کارگاه تولیدی سایبان و چادر آریا (مردی)

سایبان مغازه

 

 

 

با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی سایبان مغازه ، تولید و نصب سایبان در انواع مختلف چادر مغازه ،سایبان آلاچیق ، سایبان و چادر کالسکه ای ، سایبان و چادرهای فنری، سایبان بازویی، خیمه و چادر های مسافرتی و . .. عنوان با سابقه ترین تولید کننده انواع سایبان و چادر را یدک می کشد .

طراحی انواع سایبان مغازه و چادر ها در مجموعه ما متکی بر خلاقیت طراحان جوان و همچنین اعتماد مدیران با تجربه مجموعه به نسل جوان و تحصیل کرده می باشد .
هم اکنون فعالیت این شرکت آریا متمرکز در 2 کارگاه طراحی و تولید و تیم های نصب کننده مربوطه می باشد و افتخار می کنیم که با طراحی، تولید و نصب بیش از 20 هزار عدد از انواع سایبان مغازه و چادر در زمره پر سابقه ترین ها در این صنعت محسوب می شویم.

 

سایبان آریا پرمخاطب ترین

 

سایبان آریا پرمخاطب ترین محصولات خود یعنی سایبان کالسکه ای و سایبان فنری (سایبان بازویی) که مورد استفاده در تمامی مغازه ها و فروشگاهها و شرکت ها می­باشد را با بهترین مواد اولیه و در اسرع وقت در اختیار مشتریان محصولات سایبان مغازه قرار می­دهد.مزایا و معایب هر دو نوع سایبان یعنی سایبان کالسکه ای و سایبان بازویی مغازه در منوی مربوط به آنها موجود است.

امروزه سایبان تبلیغاتی با توجه به قیمت و فضای محیطی مناسب، ابزار قابل توجهی جهت معرفی محصولات در اختیار صاحبان مشاغل قرار داده است. از این رو شرکت سایبان آریا با ارائه محصولات تبلیغاتی خود اعم از سایبان کالسکه ای تبلیغاتی، سایبان بازویی تبلیغاتی و سایبان شیدرول تبلیغاتی سابقه ممتازی در این زمینه پیدا کرده است.
شرکت سایبان و چادر آریا تا کنون با شرکت های بزرگی از جمله همراه اول، ال جی، سامسونگ،چای دبش، کلاس نو، جمانه، صباح، دوکا، طراوت و … طرف قرارداد بوده است. لیست بلند مشتریان ما بهترین ضمانتی است که می توانیم به شما ارائه نمائیم.

 

 



لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید