ارتباط از طریق تلگرام :)

لیست قیمت سایبان برقی

قیمت سایبان مغازه بازویی برقی

محاسبه قیمت سایبان مغازه بازویی و سایبان برقی :

قیمت سایبان مغازه فنری و یا همان سایبان بازویی  که شامل هزینه اسکلت ، پارچه ، ساخت و نصب است به صورت زیر محاسبه می گردد:

قیمت واحد * متراژ پارچه مصرفی = قیمت سایبان مغازه بازویی

( 2/5 ) بازشو * دهنه = متراژ پارچه مصرفی سایبان بازویی

انواع پارچه سایبان بازویی و یا سایبان فنری : 

– پارچه کره دو رو سایبان بازویی تشکیل شده از الیاف پلی استر با روکش پی وی سی از یک سو عایق مناسب در برابر حرارت و گرما ( مزیت الیاف پلی استر )  محسوب می شود و از سوی دیگر مانع نفوذ آب ( مزیت روکش پی وی سی ) می گردد .

– روکش کره سایبان بازویی و یا همان سایبان برقی و یا سایبان فنری با داشتن سطح براق در انعکاس نور خورشید و ایجاد مقاومت در برابر اشعه های ساطع شده بسیار مفید است .

– امکان شست و شو ، بالا بودن مقاومت کششی و ماندگاری از ویژگی های مهم این روکش سایبان بازویی به حساب می آیند .

– پارچه های کره سایبان بازویی و یا سایبان برقی در عرض 2/5 متر با ضخامت 18 انس و با وزن 610g/m2  و همچنین 400g/m2  عرضه می گردند.این پارچه ها بهترین روکش جهت سایبان مغازه و سایبان برقی می باشند.

پارچه های 400 گرمی کره ای سایبان برقی و سایبان بازویی که جهت روکش سایبان بازویی مغازه و سایبان برقی استفاده میشوند به دلیل وزن کمتر هنگام نصب سایبان مغازه جلوه زیباتری دارند. این پارچه های سایبان برقی و سایبان مغازه با گارانتی یکساله واقعی شرکت سایبان مغازه آریا به مشتریان تقدیم میگردد ولی مشتریان عزیز توجه داشته باشند که طول عمر این پارچه های سایبان مغازه بسیاربیشتر می باشد.

پارچه های 600 گرم سایبان مغازه برقی هم وزن بالاتری دارند و هم مقاومت بسیار بیشتری نسبت به پارچه های 400 گرم سایبان مغازه دارند. از لحاظ بصری تفاوت این دو پارچه سایبان بازویی بسیار زیاد است و با نگاه طول عمر بالای پارچه های 600 گرمی سایبان مغازه نسبت به پارچه های 400 گرمی سایبان مغازه برقی کاملا مشهود است. پیشنهاد ما اینست برای سایبان مغازه با دهنه بالاتر از 4.5 متر از پارچه 400 گرمی سایبان برقی و یا سایبان مغازه برقی استفاده شود که به قول معروف شق و رق تر می ایستد.

قیمت هر متر مربع سایبان مغازه با پارچه 600 گرم کره ای تحویل درب کارگاه 330 هزار تومان و قیمت سایبان بازویی مغازه با پارچه 400 گرم کره ای به ازای هر متر مربع سایبان 290 هزار تومان می باشد.

در سایبان برقی در واقع یک موتور به سایبان بازویی مغازه اضافه میگردد که قیمت موتور برقی به سایبان بازویی مغازه اضافه میشود.

 مستقیم از تولید کننده سایبان مغازه برقی خرید فرمایید، سایبان مغازه آریا با قدمت 30 سال با بهترین متریال و کمترین قیمت در خدمت شما می باشد.

  • پارچه نانو سایبان برقی و یا سایبان بازویی :

-یکی از دلایل موفقیت پارچه نانو سایبان برقی در جذب مشتری دارا بودن تنوع طرح و رنگبندی زیبا می توان بیان کرد ، پارچه نانو سایبان برقی جز روکش های ایرانیست که تجربه نشان داده است برخلاف ادعای تولیدکنندگان این نوع روکش مبنی بر ضد آب بودن با اجتماع آب بر سطح آن امکان نفوذ آب ازدرزها وجود دارد .

پارچه فلکس سایبان برقی :

– برای چاپ بر روی سایبان مغازه برقی و یا سایبان بازویی روکش فلکس توصیه می گردد چرا که از کیفیت چاپ بالایی برخوردار است طول عمر این روکش را می توان بین 3-2 سال در نظر گرفت .

– قابل ذکر است از جنس کره هم می توان برای چاپ استفاده نمود اما بدلیل داشتن هزینه بالا توصیه نمی گردد .