ارتباط از طریق تلگرام :)

سایبان برقی مغازه و سایبان بازویی

سایبان برقی

سایبان برقی سایبان آریا

 

سایبان برقی مغازه چیست؟

سایبان مغازه برقی همانند سایبان بازویی دستی دارای بازوی جمع شونده، معمولاً جهت ایجاد سایه و جلوگیری از تابش نور شدید آفتاب استفاده می‌شوند.  با این وجود این نوع سایبان در برابر بارش باران و تا حدودی زیادی دربرابر بارش برف و باد تند مقاومت خوبی دارد ولی باید توجه داشت هنگام باد شدید و طوفان این سایبان باید بسته باشد تا شکل ظاهری آن معوج نگردد.

یک لوله گرداننده در بالای این مدل از سایه بان برقی قرار دارد و بازوهای جانبی  که از جنس آلومینیوم بیضی شکل هستند و داخل پروفیل بیضی شکل آن یک فنر با سختی بالا قرار دارد که توسط سیم بکسل دوبل 3 میل،  قطعات دایکست بازو را بهم متصل میکنند. از انجا که این بازوها قطعات اصلی سایبان را تشکیل میدهند به این نوع سایبان، سایبان بازویی گفته میشود و به دلیل استفاده از فنر به این نوع سایبان سایبان فنری نیز اطلاق میشود. این سایبان ها بصورت دستی تولید میشوند و یا به درخواست مشتری به یک موتور توبلار مجهز میشوند و به همین دلیل به آنها سایبان برقی نیز گفته میشود. توجه داشته باشید که سایبان برقی و سایبان دستی در تمام مراحل تولید یکسان هستند ولی ممکن است با درخواست مشتری جای گیربکس دستی برای سایبان از یک موتور توبلار استفاده گردد که در این صورت به آن سایبان برقی گفته میشود. 

سایبان مغازه برقی دارای بازوی جمع شونده، نسخۀ مدرن سایبان‌ مغازه فنری هستند، که با دست جمع می‌شوند. و فرق آنها در موتور اتوماتیک تعبیه شده در سایبان مغازه برقی می باشد . در واقع سایبان برقی مجهز به یک موتور برقی می باشد در صورتی که سایبان مغازه دستی این موتو را ندارد و به جای آن از یک گیربکس دستی مناسب سایبان مغازه بهره می گیرد. بازوهای تنشی و میله‌های چرخنده روی میله‌های پیچشی سایبان مغازه قرار دارند. میله‌های پیچشی سایبان مغازه اتوماتیک در دیوار قرار می‌گیرند یا به دیوار توسط پیچ های مخصوص رول بولت سایبان کوبیده می‌شوند. بدین وسیله بار سایبان برقی را در عرض دیوار پخش می‌کنند.
سایبان های متحرک برقی دارای بازوهای افقی، معمولاً به سایبان‌ های اتوماتیک مدل سنتی مشهورند، زیرا برای سال‌های طولانی از این نوع سایبان برقی  استفاده می‌کردند. در اوایل قرن نوزدهم نیز از این نوع سایبان برقی  با پارچه‌های کرباس پنبه ای استفاده می شد. سایبان‌های برقی مدل سنتی، برای ساختمان‌های تاریخی مناسب هست.

سایبان بازویی برقی  علاوه بر زیبایی ظاهری مساحت بیشتری نسبت به سایبان کالسکه ای تحت پوشش خود قرار می دهد و معمولا ۲٫۵ متر جلو آمدگی سایبان بازویی می باشد. شیب سایبان بازویی (سایبان برقی) تا حدود ۵۰ درجه قابل تنظیم است.
قطعات مفصلی سایبان بازویی (سایبان برقی) با ریخته گری آلومینیوم در قالب دایکاست تهیه شده است و سایر قطعات آلومینیوم سایبان بازویی با استفاده از قالب اکسترود ساخته شده است.

سایبان برقی

مزایای سایبان برقی

یک سایبان مغازه از چند نظر برای صاحب آن ارزشمند است. اولین مزیت سایبان برقی مغازه راحتی خود مغازه‌دار و کارکنان آن است که ساعت‌های طولانی در این مکان به سر می‌برند و تحمل فضایی با حرارت بالا یا نور شدید برایشان بسیار سخت است.

راحتی خریداران سایبان مغازه نیز حسن دیگری است که مشتری با آسودگی، انتخاب‌های مناسب و متعدد خود را انجام می‌دهد. علاوه بر این، یک سایبان مغازه خوب باعث می‌شود که هوای مغازه بر روی ذهنیت خریدار تأثیر منفی نگذارد و مراجعات بعدی او را هم بتوانیم میسر کنیم.

شرکت سایبان آریا آماده عرضه انواع سایبان مغازه و سایبان برقی به شما مشتریان گرامی می باشد. در قسمت پروژه ها نمونه هایی از سایبان مغازه توسط شرکت سایبان آریا را ملاحظه می فرمایید. شرکت سایبان آریا با شماره ثبت 461038 به مشتریان خود یکسال ضمانت واقعی قطعات خواهد داد و مشتریان با خیال آسوده میتوانند از یک شرکت رسمی خرید انجام دهند.

کاربرد سایبان مغازه برقی

سایبان متحرک از جمله تکنولوژی های بسیار جدید در زمینه سقف های سبک و کابلی در ایران می باشد. در زمینه پوشش سقف با کاربرد سایبان ورودی ، سایبان پارکی، سایبان پارکینگی، سقف رستوران، سقف استخر، پوشش حیاط امامزاده ها، سالن چادری، سالن ورزشی، پوشش استادیوم، پوشش فضای ورزشی، سالن نظامی، سقف جایگاه تماشاگران، سقف گرادیانها و هزاران سقف مشابه فعالیت دارد.

تکنولوژی سایبان فنری در زمینه های بسیار در طراحی و پوشش سقف برقی کاربرد دارد. می توان جایگزین بسیار ویژه برای طرحها و مکانهایی که به زیبایی سقف برقی و تنوع طرح سقف دقت دارند، مورد استفاده قرار داده شود.

 

در تصویر بالا یک سایبان برقی مشاهده میفرمایید که دالبر آن به زه آویز سایبان مجهز شده است. این کار در بلوار ابوذر تهران نصب گردیده است.

ویژگی های سایبان فنری برقی

پوشش سایبان متحرک برقی بسیار نورپذیر ، منعطف، بسیار محکم با قدرت ماندگاری مادام العمر می باشد.

از دیگر مزایای سایبان مغازه متحرک یا برقی طرحها و ایده هایی برای ورودی دفاتر، ورودی ساختمان و ایستگاه اتوبوس، ایستگاه تاکسی، سقف پایانه مسافربری، سقف برقی پایانه اتوبوس و طراحی المانهای میدان، طراحی مجسمه خاص میدان، مجسمه کشتی، یادواره ، یادبود شهدا و امام، به وجود آورد.

شرکت سایبان آریا تولید کننده انواع سایبان مغازه برقی , منازل, آلاچیق و غیره در مدل های کالسکه ای و فنری با بهترین کیفیت، لازم به ذکر است که سفارش از کارخانجات و شرکتها پذیرفته می شود.

این شرکت تولید و تعمیر و نصب سایبان برقی مغازه ، منازل و تراس و پنجره و آلاچیق در مدلهای آلمانی و کالسکه ای با بهترین کیفیت و از صنایع فایبر گلاس را در رزومه ی خود دارا می باشد .



لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید