ارتباط از طریق تلگرام :)

نوع و قیمت سایبان مغازه

سایبان برقی مغازه

متنوع ترین قیمت سایبان مغازه ، ( با کیفیت ترین و ارزانترین سایبان). در تعیین قیمت سایبان ها علاوه بر زیبایی ، استقامت ، کیفیت کاملاً متفاوت با سایبان های سنتی موجود می باشد.

سایبان مغازه برخلاف نوع سنتی که به سایبان کالاسکه ای معروف می باشد و به صورت افقی حرکت می نماید و مانع تاریک شدن و دید مغازه می گردد. سایبان مغازه آریا برای مصارف متعدد طراحی میگردد و قیمت این سایبان تا حد زیادی مرتبط با مصالح به کار رفته می باشد.

 

 

سایبان برقی آریا

سایبان های برقی آریا علاوه بر زیبایی کلیه قطعات مورد استفاده از آلیاژ آلومینیوم مختص این شرکت ساخته می شود . تنوع رنگ  سایبان مغازه فراوان می باشد و قابلیت کنترل چند مغازه به وسیله یک ریموت کنترل امکان پذیر می باشد.
هرگونه تقاضا در زمینه ابعاد سایبان مغازه بصورت سفارشی در مجموعه شرکت سایبان آریا با نازلترین قیمت تولید و نصب خواهد شد.. ما در تعیین قیمت سایبان کیفیت را به طور کامل در نظر گرفته و از سویی به ارزان بودن سایبان مغازه اهمیت می دهیم.

برای سفارش و خرید سایبان میتوانید با بهترین و با تجربه ترین شرکت تولیدی سایبان برقی و سقف برقی ، سایبان برقی آریا در ارتباط باشید.

قیمت سایبان بازویی بسته به جنس و نوع پروفیل های استفاده شده در اسکلت سایبان و همچنین روکش پارچه ای سایبان مغازه متفاوت است. ولیکن رنج قیمت سایبان مغازه تولیدی سایبان آریا با پروفیل های دو میل و پروفیل جلو سایبان بزرگ و سنگین با پارچه کره ای قیمت بصورت متر مربعی 290 هزار تومان در بهمن ماه سال 1399 قیمت گذاری شده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09126065114 تماس بگیرید.

همچنین میتوانید از پروژه های سایبان برقی آریا و سایبان های اجرا شده توسط این شرکت را مشاهده کنید برای مشاهده کافیست به قسمت پروژه ها رفته و سایبان های اجرا شده را مشاهده نمایید.

بازو مهمترین بخش سایبان می باشد. در هنگام فروش سایبان مغازه نیز مشتریان به این نکته اهمیت زیادی می دهند. طول بازوهای سایبان می تواند ۲ ، ۲٫۵ و ۳ متر باشد که این بستگی به عرض سایبان و خواسته مشتری در هنگام فروش سایبان دارد.

این بازوها از ضخامت مناسبی برخورداند که استحکام سایبان را بالا می برد و مقاومت آن را در برابر باد افزایش می دهد و به عنوان یک نکته مثبت در فروش سایبان قابل ذکر است.

در اینجا به این نکته باید اشاره کرد که اغلب بازوهای سایبان های موجود در بازار دارای ضخامت کمتری نسبت به سایبان های ما هستند و این سبب می شود فروش سایبان برای ما با اعتماد به نفس بیشتری همراه باشد.



لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید