ارتباط از طریق تلگرام :)

سایبان مغازه و ویژگی‌های لازم برای آن

“در یک بعدازظهر تابستانی برای خرید به جایی رفتم که سایبان مغازه نداشت. ناخودآگاه تصمیم گرفتم هرچه زودتر آن‌جا را ترک کنم.” این احتمالاً یک تجربه‌ی مشترک برای اکثر مردم است. شاید مغازه کولر هم داشته باشد، اما سایبان مغازه برای محافظت از شرایط دمایی محیطی نسبتاً کوچک با نورگیری وسیع از ملزومات قطعی به حساب می‌آید.

یک سایبان مغازه از چند بُعد برای صاحب آن ارزشمند است. اولین مزیت آن، راحتی خود مغازه‌دار و کارکنان آن است که ساعت‌های طولانی در این مکان به سر می‌برند و تحمل فضایی با حرارت بالا یا نور شدید برای ایشان بسیار سخت است.

راحتی خریداران نیز حسن دیگری است که مشتری با آسودگی، انتخاب‌های مناسب و متعدد خود را انجام می‌دهد. علاوه بر این، یک سایبان مغازه خوب باعث می‌شود که هوای مغازه بر روی ذهنیت خریدار تأثیر منفی نگذارد و مراجعات بعدی او را هم بتوانیم میسر کنیم.

همچنین، بعضی از مغازه‌ها محصولاتی نظیر مواد غذایی یا محصولات آرایشی و بهداشتی ارائه می‌کنند که با نور مستقیم خورشید و گرما فاسد می‌شوند؛ یا ممکن است محصولاتی باشد که نور و گرما، شکل محصول را دچار تغییر کند. این مشکلات را هم با استفاده از یک سایبان مغازه مناسب می‌توان برطرف ساخت.

 

ویژگی‌های یک سایبان مغازه خوب

سایبان مغازه در انواع و اشکال مختلفی وجود دارد. اما شاید چند ویژگی برای “خوب بودن” یک سایبان ضروری است. شاید اولین چیزی که الان به ذهن هرکدام از ما خطور می‌کند، برقی بودن سایبان است. دیگر زمانی که یک مغازه‌دار دقایقی را باید صرف باز کردن و یا بستن سایبان می‌کرد گذشته است. این کار علاوه بر زحمت آن، باعث می‌شد تا در لحظاتی که مغازه دارای مراجعه کننده است، امکان‌پذیر نباشد و حتی دقایقی طولانی به تأخیر بیفتد که گاهی باعث ناراحتی مشتریان و یا فاسد شدن محصولات می‌شد.

 

هر سایبان برقی خوب است؟

باید دقت داشت که یک سایبان برقی الزاماً یک سایبان خوب نیست. در انتخاب یک سایبان برقی برای مغازه باید به نحوه‌ و سرعت باز شدن سایبان، نوع منبع تغذیه‌ی آن و سیستم‌های فرمان جهت باز یا بسته شدن سایبان نیز توجه داشت.

با بررسی این موارد می‌توانید انتخابی مناسب داشته باشید که در نهایت رضایت شما را به همراه داشته باشد. برای مثال، در صورتی که فعالیت شما در زمینه‌ی محصولاتی بسیار حساس باشد، می‌توانید نوعی سایبان را انتخاب کنید که دارای حسگر (سنسور) جهت باز شدن باشد. در این صورت حتی با فراموش کردن شرایط نور و دما از سوی فروشنده، بازهم سایبان در زمان مناسب باز می‌شود و خسارتی به اجناس مغازه وارد نمی‌شود.

در صورتی که تمایل به خرید سایبان برقی داشته باشید، به جز شرایط گفته شده باید یک ویژگی دیگر را هم در نظر بگیرید: گارانتی! این ویژگی شاید مهم‌ترین ویژگی یک سایبان برقی مغازه به شمار آید که البته این گارانتی باید معتبر نیز باشد.

به جز برقی بودن سایبان مغازه، نکات دیگری هم در شرایط مختلف باید در نظر گرفته شود. طول و عرض متناسب یک سایبان مغازه بسیار مهم است. برخی فقط به اندازه‌گیری طول فکر می‌کنند. این  در حالی است که عرض سایبان نیز با توجه به ارتفاعی که در آن نصب می‌گردد و همچنین موقعیت نورگیری، برای پوشش‌دهی ویترین و فضای مغازه بسیار اهمیت دارد.

رنگ و طرح سایبان نیز موارد بعدی انتخاب شما می‌باشند که با توجه به سلیقه و نظر شما قابل تغییر است. سایبان آریا با تنوع محصولات خود، دایره‌ی انتخاب سایبان مغازه را برای شما گسترده ساخته است.

 

 



لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید