ارتباط از طریق تلگرام :)

سایبان مغازه روشی برای تبلیغات

آیا سایبان مغازه روشی برای تبلیغات و معرفی محصولات است؟

سایبان مغازه
سایبان شرکت آریا با ارائه بهترین کیفیت سایبان مغازه، مناسب ترین قیمت و نصب فوری سایبان آماده ارائه خدمات به هم میهنان عزیز را دارد.

سایبان مغازه مدلهای مختلفی دارد از جمله:

سایبان مغازه برقی : این نوع از سایبان به علت امکان استفاده از موتور برقی به سایبان برقی معروف شده است . سایبان برقی

سایبان بازویی

سایبان فنری

سایبان اتوماتیک

سایبان مفصلی

سایبان بازشو

این نوع از سایبان ،به علت داشتن اسکلت آلومینیومی قیمت بالاتری نسبت به سایبان کالسکه ای دارد.

سایبان برقی به علت شکیل بودن به شدت مورد استقبال شرکتها و برندها جهت تبلیغات برند روی سایبان قرار گرفته است.

در این نوع از سایبان  امکان استفاده از گیربکس دستی،موتور برقی (معمولا با مارک بارزانته ایتالیا) و موتور برقی ثبت اختراع شده توسط ایران سایبان وجود دارد.

سایبان کالسکه ای: این نوع از سایبان مغازه  بطور معمول تا سطح ۱٫۲۰سانتیمتر را تحت پوشش سایه خود قرار می دهد.اسکلت سایبان کالسکه ای معمولا از جنس آهن بوده  و به همین علت قیمت پایینتری نسبت به سایبان برقی دارد.

این نوع از سایبان  هنوز به عنوان سایبان تبلیغاتی استفاده می شود.

بسته به سلیقه مشتری نوع سایبان مغازه انتخاب و ساخته می شود. سایبان امروزه بعنوان شیوه مهمی از تبلیغات محیطی نیز مطرح است.

از دیرباز سایبان مغازه در سر در فروشگاه ها و مغازه ها استفاده می شده است. نه تنها محصولات داخل و جلوی مغازه را در برابر عوامل جوی محافظت می نماید بلکه همین سایبان وسیله ای برای معرفی محصولات نیز می باشد. در واقع یکی از شیوه های معرفی محصولات و یا برند استفاده از سایبان مغازه و تبلیغاتروی می باشد.

در گذشته سیستم سایبان دستی به عنوان سایبان را در جلوی مغازه ها و فروشگاه ها بسیار دیده ایم که برای باز و بسته کردن این مدل از سایبان مغازه می بایست از دسته هندل استفاده می نمودند. امروزه سیستم به گونه ای پیشرفت کرد است که شما فقط با زدن کلید ریموت می توانید سایبان را باز و بسته کنید.



لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید