ارتباط از طریق تلگرام :)

سایبان مغازه ای سایبان کالسکه ای

سایبان مغازه ای سایبان کالسکه ای

سایبان مغازه

برای سایبان مغازه خود فکر کرده‌اید؟ می‌دانید یک سایبان مغازه خوب چه معیارهایی باید داشته باشد؟  شایان ذکر است سایبان برقی حتی سودآوری مغازه را نیز بیشتر می‌کند. علاوه بر ویژگی‌ های فنی، زیبایی سایبان مغازه نیز بسیار حائز اهمیت است. برای جذب مشتری بیشتر مطمئناً باید به ظاهر زیبای مغازه برای جذب مشتری توجه کنید. ظاهر بهتر مشتری را به طرف خود می کشاند و فروش و در نتیجه سودآوری بیشتر خواهد شد.

سایبان کالسکه ای، یکی از انواع سایبان‌های مورداستفاده در بازار است که سازه‌ای آهنی دارد. این نوع سایبان در حالت باز به صورت یک ربع دایره می‌باشد. به علت این که این نوع سایبان مغازه، شباهت زیادی به سایبان کالسکه ‌های قدیم دارد به همین نام مشهور گشته است.

نوع سایبان کالسکه ای یک حالت ربع دایره‌ای و کلاسیک داشته، و در رنگ‌های متفاوت و دلخواه با چاپ طرح جهت استفاده برای مغازه‌ها قابل ارائه است.

مقایسه سایبان کالسکه ای با سایرسایبان‌ها

به دلیل قیمت کمتر سایبان کالسکه ای نسبت به دیگر سایبان‌ها و کاربردش در برابر نورخورشید در زوایای مختلف و استحکام بالا مورد استقبال مشتریان قرار دارد. با وجود این که سایبان کالاسکه ای شکلی قدیمی‌تر به خود گرفته است اما به دلایل مذکور، طرفداران زیادی دارد و مطابق نوع موقعیت و کاربردش مزایای فنی، اقتصادی و ظاهری قابل توجهی دارد.

سایبان کالسکه ای معمولاً یا با مقطع دایره‌ای یا مربعی، نورد می‌شود در نهایت  این سایبان شامل سازه آهنی نورد شده، پس از اسمبل شدن تبدیل به یک ربع دایره می‌شود.

 

مزایای سایبان کالاسکه ای

یکی از خصوصیات بارز این نوع سایبان، ظاهر کلاسیک می‌باشد شایان ذکر است که این ظاهر کلاسیک برای تعدادی از مشاغل، نوعی امتیاز محسوب می‌شود. بعنوان مثال حتماً مشاهده کرده‌اید که سایبان کروک به مغازه‌های به مغازه‌هایی که طراحی و معماری قدیمی دارند ظاهر بسیار جذابی می‌دهد. از دیگر کاربری‌های جذاب این نوع سایبان می‌توان به کافی‌شاپ، آنتیک‌فروشی، گل‌فروشی، طلا و جواهرات، سوپرمارکت و … اشاره کرد. حتی اگر یک فروشگاه مدرن دارید نیز نگران نباشید با انتخاب صحیح جنس و طرح سایبان کالاسکه ای  از شرکت معتبر سایبان آریا این نوع سایبان برای مشاغل مختلف و حتی مدرن نیز مناسب  جلوه‌گر  است.

 



لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید