ارتباط از طریق تلگرام :)

سایبان مغازه برقی و تبلیغات بی دردسر

از سایبان مغازه برقی برای تبلیغات استفاده کنید!!!

سایبان مغازه

دیگه نیازی به پرداخت عوارض به شهرداری برای تبلیغات ندارید !

هیچکس از پرداخت عوارض اضافی به شهرداری بابت تبلیغات خوشش نمیاد . اما همه دوست دارند یه تبلیغاتی داشته باشند تا عمر طولانی داشته باشه برای همین سایبان آریا بر روی سایبان ها از خدمات چاپ تبلیغات استفاده کرد.
تبلیغات روی سردر مغازه ها توسط سایبان از بهترین و ارزان ترین روشهای تبلیغاتی در سطح شهره همه عابرین ورهگذران امکان مشاهده تبلیغات شمارو دارند و به این ترتیب ماهیت کسب و کارتون برای عابران مشخص میشود.
مغازه های تولید کننده ی صنایع غذایی، بهداشتی ، آرایشی، واردکننده لوازم خانگی،لوازم برقی،لوازم صنعتی و… میتونن با چاپ لوگو ، معرفی محصولات و نام تجاری روی سایبان مغازه ، خودشونو را به بقیه معرفی کنند.

سایبان مغازه برقی باعث میشه از فضا بهتر استفاده کنید ! کافه و رستوران ها را اگه جدیدا دیده باشید ، برای جبران کم بودن فضای داخل میز و صندلی هایی را جلوی درب چیدند و مشتری ها تو فضای باز میتوانند به خوردن و نوشیدن مشغول بشوند.

سایبان مغازه برقی یه ایده ی جدید!!!

سایبان مغازه برقی یک ایده ی جدید برای کافی شاپ و رستوران هایی که جلوشون فضای باز دارند!

سایبان مغازه

سایبان مغازه برقی کمک میکنه تا از فضای خارجی رستوران ها و کافی شاپ ها استفاده کنید ، یا مثلا پاسیو خونه شما بی مصرفه ؟ با نصب یه سایبان چتری یا برقی میتونین محیطی به وجود بیارین تا به همراه اعضای خانواده ازش به عنوان یه فضای دنج استفاده کنید.

سایبان مغازه برقی ریموت دارد پس اصلا لازم به صرف انرژی برای باز و بسته کردن دستی ندارید و از فاصله های 50 متری هم قابل هدایت است . این ویژگی باعث صرفه جویی وقت هم میشه هر وقتم نیاز به استفاده از سایبان برقی نداشتید میتونید آن را ببندید.



لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید